خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 33363
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


قلعه‌نويي با سپاهان به توافق نرسيد

 

امير قلعه نويي در دور سوم مذاکراتش با اعضاي هيات مديره سپاهان براي سرمربيگري اين تيم در فصل آينده به توافق نرسيد. 

  امير قلعه نويي، سرمربي تيم سپاهان که 2 سال پياپي اين تيم به عنوان قهرماني ليگ برتر رساند پس از عدم توافق با مسئولان اين باشگاه در آستانه جدايي از اين تيم قرار گرفت. در حالي که حسيني، رئيس هيات مديره باشگاه سپاهان اعلام کرده قرار است تا اواخر هفته آينده وضعيت قلعه نويي و ادامه همکاري ايشان با سپاهان روشن شود، اما قلعه نويي براي اعضاي هيات مديره و تيم سپاهان آرزوي موفقيت کرد و انتخاب جديدش را به پس از تعطيلات و روزهاي آينده موکول کرد.

  امير قلعه نويي تا پيش از مذاکرات چند روز گذشته با اعضاي هيات مديره سپاهان به توافق نهايي رسيده بود و حتي وي در کنفرانس بعد از بازي با پرسپوليس اعلام کرد که تمام توافقات صورت گرفته و براي تمديد قرارداد تنها يک امضاء باقي مانده است، اما در آخرين مذاکرات و در دور سوم سرمربي تيم سپاهان به دلايلي که مشخص نيست با اعضاي اين تيم توافق نکرد، بنابراين سال آينده وي سرمربي تيمي به جز سپاهان خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نیکبخت‌واحدی مجوز بازی در لیگ برتر را به‌دست آورد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Alireza-Nikbakht-1.gifعلیرضا نیکبخت واحدی هافبک فصل گذشته صبای قم که در اواسط فصل به دلایلی محروم شد و نتوانست به بازی خود ادامه دهد برای فصل آینده مشکلی برای قرارداد بستن با تیم های لیگ برتری ندارد.
عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ در گفت‌وگو با فارس این خبر را اعلام کرد و ادامه داد: همچنین قرار است ۱۹ خرداد تکلیف بازیکنان و مربیانی که طبق منشور اخلاقی نمی توانند در لیگ برتر به فعالیت خود ادامه دهند مشخص شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

باشگاه سایپا میزبان دومین نشست مشترک فرهنگی

 

 

دومین نشست مشترک فرهنگی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مسئولین فرهنگی و کانون هواداران باشگاه های لیگ حرفه ای فوتبال ایران به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا برگزار می شود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا روز چهارشنبه هجدهم خرداد ماه از ساعت 9:30 الی 17:30 میزبان دومین نشست مشترک فرهنگی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مسئولین فرهنگی و کانون هواداران باشگاه های لیگ حرفه ای فوتبال ایران خواهد بود.

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تعداد کارتهای زرد و قرمز تیم ها در لیگ برتر

 

 

در لیگ دهم برتر تعداد ۱۲۳۲ کارت زرد و قرمز ثبت شد که بطور میانگین در هر بازی ۴ کارت از سوی داوران به بازیکنان داده شد.

رنگ ۸۴ کارت از کارتهای ثبت شده در لیگ دهم قرمز بود. تیم تراکتورسازی تبریز با دریافت ۵۲ کارت با اختلاف یک کارت نسبت به سپاهان در صدر جدول انضباطی لیگ برتر قرار گرفت و عنوان تیم اخلاق را بدست آورد.

تیم پیکان نیز با دریافت ۹۴ کارت در قعر جدول انضباطی قرار گرفت. پیکان با دریافت ۸۹ کارت زرد در این زمینه رکوردار شد و بازیکنان استیل آذین نیز با دریافت ۹ کارت قرمز در این زمینه رکورد زدند.

 

نکته جالب اینکه ۳ تیم قعر نشین جدول انضباطی در جدول بازی های لیگ برتر نیز در قعر جدول قرار گرفتند و راهی دسته اول شدند. جدول انضباطی لیگ دهم بدین صورت بود:

تراکتورسازی(۵۲ کارت): ۴۸ کارت زرد، ۴ کارت قرمز

سپاهان(۵۳ کارت): ۴۹ کارت زرد، ۴ کارت قرمز

راه آهن(۵۶ کارت): ۵۲ کارت زرد، ۴ کارت قرمز

سایپا(۵۹ کارت): ۵۶ کارت زرد، ۳ کارت قرمز

نفت تهران(۶۶ کارت): ۶۵ کارت زرد، یک کارت قرمز

ملوان(۶۹ کارت): ۶۴ کارت زرد، ۵ کارت قرمز

نفت آبادان(۷۰ کارت): ۶۵ کارت زرد، ۵ کارت قرمز

شهرداری تبریز(۷۴ کارت): ۷۰ کارت زرد، ۴ کارت قرمز

شاهین(۷۴ کارت): ۶۸ کارت زرد، ۶ کارت قرمز

فولاد( ۷۵ کارت): ۷۰ کارت زرد، ۵ کارت قرمز

پرسپولیس( ۷۹ کارت): ۷۴ کارت زرد، ۵ کارت قرمز

استقلال(۷۹ کارت): ۷۴ کارت زرد، ۵ کارت قرمز

صبای قم(۷۹ کارت): ۷۳ کارت زرد، ۶ کارت قرمز

ذوب آهن(۸۲ کارت): ۷۸ کارت زرد، ۴ کارت قرمز

مس( ۸۳ کارت): ۷۸ کارت زرد، ۵ کارت قرمز

استیل آذین(۸۴ کارت): ۷۵ کارت زرد، ۹ کارت قرمز

پاس( ۸۸ کارت): ۸۴ کارت زرد، ۴ کارت قرمز

پیکان(۹۴ کارت): ۸۹ کارت زرد، ۵ کارت قرمز

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حاجیلو : حال حجازی وخیم است ؛ دعا کنید

 

 

اصغر حاجیلو که از دوستان نزدیک حجازی است و در دوران بیماری همواره به ملاقات او می‌رود در گفت‌وگو با فارس در مورد شایعه درگذشت وی که در برخی سایت های خبری منتشر شده، اظهار داشت: من صبح بیمارستان بودم. حجازی وضعیت خوبی ندارد و زیر دستگاه قرار دارد اما هنوز زنده است.
وی افزود: وضعیت حجازی وخیم تر از روزهای گذشته است و پزشکان می گویند فقط دعا کنید.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سعیدلو خطاب به دایی : با قدرت به کارت ادامه بده

 

 

پس از اتفاقاتی که در چند روز اخیر در باشگاه پرپولیس رخ داد و اختلافات دایی و حبیب کاشانی علنی شد، امروز دایی با علی سعید لو، رئیس سازمان تربیت بدنی دیدار کرد تا با او در مورد شرایط باشگاه قرمزپوش پایتخت صحبت کند. پیش از این گفته می شد دایی قصد دارد زمینه حضور دادکان در پرسپولیس را فراهم کند تا کنترل اوضاع در این باشگاه را به دست بگیرد. مشخص نیست در جلسه امروز دایی و سعیدلو در این مورد نیز صحبتی شده یا خیر. گفته می شود در هنگام خروج دایی از دفتر سعیدلو، رئیس سازمان به پشت دایی زده و از او خواسته با قدرت به کارش ادامه بدهد. با توجه به اینکه قرار است به زودی هیئت مدیره پرسپولیس معرفی شود، شاید این جمله نشانه تصمیم سازمان برای انتخاب کردن یک نفر از بین دایی و کاشانی برای ادامه کار در پرسپولیس باشد. این در حالی است که گفته می شود حبیب کاشانی سرپرست سرخپوشان نیز شب گذشته با سعیدلو دیدار کرده است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فهرست بازيكنان محروم رقابت هاي ليگ برتر درهفته سي و سوم اعلام شد

 

سازمان ليگ برتر فوتبال فهرست اسامي بازيکنان محروم رقابت هاي ليگ در هفته سي و سوم را اعلام کرد. 

 به نقل از سايت فدراسيون فوتبال؛ فهرست کامل بازيکنان محروم ليگ برتر در اين هفته به اين شرح است: 
 استقلال تهران : محمد محمدي-امير حسين صادقي-سيد مهدي سيد صالحي-هادي شکوري 
 صباي قم:ابوالفضل حاجي زاده-محسن بيات 
 شاهين بوشهر:عماد رضا 
 پاس همدان:حميد کاظمي-اکمل هولماتوف-فرهاد خيرخواه 

 شهرداري تبريز:مارسيو رود ريگز 
 ذوب آهن:محمد قاضي 
 فولاد خوزستان: آندرو رينالدو خوزه 
 سپاهان:سيد جلال حسيني 
 پيروزي:هادي نوروزي-عليرضا نور محمدي-قاسم عبدالصمدي(تدارکات) 
 مس کرمان:مهرداد پولادي 
 پيکان قزوين :عليرضا عباسفرد-مجيد خدابنده لو 
 تراکتور سازي تبريز :کرار جاسم، لئوناردو پيمنتا-نادر باقري(مربي) 
ا ستيل اذين:سوشا مکاني-ماتيوس آلنسو-علي عشوري زاد 
 راه آهن:حسن رودباريان 
 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شکایت شریفی از حبیب کاشانی !

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، مجتبی شریفی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ارتباطش با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تماس با اسماعیل‌ حسن‌زاده‌ سرپرست جدید کمیته، اظهار کرد: به صورت تلفنی با حسن‌زاده تماسی داشتم و صحبت‌های صمیمانه‌ای بین ما ردوبدل شد. برای او و سایر همکاران گذشته‌ام در کمیته انضباطی آرزوی سربلندی و بهترین توفیقات را داشته و امیدوارم خدمات ارزنده‌شان در فوتبال متجلی شود. با توجه به اینکه آینده کمیته انضباطی و گام‌های بعدی‌اش را متعلق به فعالیت حسن‌زاده و همکاران گذشته‌ام می‌دانم، لذا به تمام دوستان رسانه‌ای اعلام می‌کنم که به هیچ وجه حاضر نیستم درباره تصمیم‌ها، آرا، احکام و کارکردهای این کمیته در آینده اظهارنظر کنم. بنده معتقدم همانطور که مسوولیت و زحمت فعالیت‌های کمیته برعهده آن دوستان است، لذا پاسخگویی حق آنها خواهد بود.

 

شریفی درباره شکایتش از حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس تحت عنوان “اکاذیب و هتک ‌حیثیت” نیز گفت: طرح شکایت از کاشانی را انکار نمی‌کنم. اصولا به این نکته پایبندم که فرد می‌تواند از حقوق شهروندی خود دفاع نموده و در موارد لازم آن را مطالبه کند. درباره مساله پیش‌آمده با توجه به اینکه اینجانب سخنان کاشانی را در جمع هیئت رییسه که در شیراز برگزار شد نشنیده بودم، اما متعاقبا در جریان سخنان ایشان واقع شده و بسیار متاثر شدم. از این‌رو در اولین برخورد با نماینده دایی، مراتب ناراحتی‌ام را ابراز کردم که در آغاز با عکس‌العمل شدید ایشان روبرو شد و سرانجام با پادرمیانی حراست فدراسیون و تماسی که ملک‌آباد با دایی داشته و در ادامه به تماس تلفنی تاج و دایی با یکدیگر منتهی شد، معلوم شد که اظهارات ایشان خلاف واقع بوده و تحت عنوان ناپسند کذب، قرار دارد.

وی افزود: اینجانب در سخنان خود نکته‌ای افزودم و گفته‌ام که اگر مدعی هستیم می‌خواهیم در حوزه عملکردمان براساس مدل دینی عمل کنیم، اگر مرتکب خلاف واقع شویم، معلوم می‌شود که در ادعایمان صادق نیستیم و حتی اگر آنچه برخلاف واقع برزبان آورده‌ایم بنابر بر فرض محال درست بوده باشد، در این صورت چگونه عملکرد ما مصداق مدیریت دینی خواهد بود که مطلب سرمربی تیم خودمان که سخنی به ما گفته‌ است را به دیگر انتقال دهیم؛ آیا اسم این عمل سخن‌چینی نیست؟ آیا سخن‌چینی که در دین از آن به نمامی تعبیر شده گناه بزرگ نیست؟ بگذریم از اینکه تمامی شواهد دلالت بر این دادر که این سخن خلاف واقع بوده و به کلی رد قرار گرفته است. از این رو با مطلع قرار دادن هیات رییسه فدراسیون و نیز علی دایی، شکایت کیفری خود را از طریق قوه قضاییه طرح و پی‌گیری می‌کنم تا از حق خویش دفاع کرده باشم.

شریفی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا ارتباط‌تان با علی دایی قطع شده است، اظهار کرد: با دایی سال‌های زیادی است که رفیقم و در طول این مدت کوتاهی که با هم رابطه نداشته‌ایم، با برادران ایشان ارتباطم قطع نشده و محمد دایی برادر بزرگ من وعلی است و در آینده نزدیک سعی می‌کنم که رابطه قطع شده را دوباره برقرار نموده و در یک جلسه گفتمان به کدورت‌های جزیی پیش‌آمده، پایان دهیم. از اینکه بعد از سال‌های فراوان به سبب برخی موارد که در فدراسیون پیش‌ آمد با ایشان قطع رابطه داشتیم، هیچ کدام از ما دو نفر یقیننا راضی نبوده و نیستیم. آموزه‌های دینی هم تداوم قطع رابطه را تایید نمی‌کند.

شریفی در پاسخ به این سوال که آیا در دوران مسوولیت‌تان در کمیته موفق به اصلاح رفتار متخلفان شدید، تصریح کرد: از آنجا که برخورد با خاطیان و تعامل با فردی که مرتکب رفتار یا گفتار زشت شده، امری بسیار پیچیده و مبتنی بر عوامل گوناگون است، از این رو نمی‌توان در یک فرصت محدود اصلاحات تاثیرگذار رفتاری و گفتاری داشت. اما در عین حال معتقدم اگر اندیشه و بینش نادرست خطاکار را اصلاح نکنیم، آن شخص به فردی ریاکار تبدیل می‌شود؛ بدین معنی که او به انجام خطا اعتقاد دارد، اما طوری وانمودی می‌کند که از آن دوری می‌جوید؛ در چنین شرایطی او تنها از ترس تنبیه و در شرایط خاص آن خطا را انجام نخواهد داد!

وی ادامه داد: اما اگر موفق شویم اندیشه او را اصلاح کنیم تا بینشش درست شود، در این صورت خطاکار سعی می‌کند در هر محیطی از انجام خطا پرهیز کند. در این صورت او از روی باور خطا را ترک خواهد کرد. به همین دلیل است که می‌گویند “لگوتراپی” یا اندیشه‌درمانی یگانه راه‌حل اصلاح رفتار است. لگوتراپی دینی این است که باید به وعده‌های خدا در آخرت امید بسته و یقین کنیم او به اعمال نیک پاداش و در ازای تحمل سختی‌ها، صبوری و گذشت، ما را با انواع نعمت‌هایش مواجه می‌کند. در چنین حالتی همیشه احساس آرامش خواهیم کرد و به دنبال آن نستیم که بخواهیم با ابزارهای ناشایستی چون بدگویی، سخن‌چینی، دروغ، اهانت و… خود را آرام کنیم.

رییس پیشین کمیته انضباطی در واکنش به اینکه بارها گفته‌ بودید به قطع همکاری با کمیته و ترک مشغله اجرایی تمایل دارید، پس چرا از جابجایی‌های اخیر گله‌مند هستید، گفت: به این نکته نیز مکرر جواب دادم که مطلوب بودن نتیجه و راضی بودن اینجانب از آن، غیر از درست بودن مقدماتی است که به آن نتیجه منتهی می‌شود. مثلا نماز یک کار ارزشمند است و از هر جهت مطلوب و پسندیده است، اما اگر کسی را وادار کنیم که نمازش را پشت به قبله بخواند، در این صورت ارزش خود را از دست خواهد داد، گرچه به ظاهر شکل نماز را به خود می‌گیرد، اما چون روبه قبله نیست مورد قبول واقع نمی‌شود.

وی ادامه داد: قطع همکاری با کمیته نیز مورد تمایل اینجانب بود و همانطور که کفاشیان گفت بارها از ایشان درخواست پایان یافتن فعالیتم را داشتم؛ اما اینکه قطع همکاری به دو بازی قبل از پایان لیگ انجامیده و برخی مسایل از جمله سخنان یک مدیر (حبیب کاشانی) درباره ارتباط اینجانب با علی دایی مطرح شد و از سوی دیگر اینکه ذکر شد رییس سازمان تربیت بدنی به حضور شما در کمیته ناراضی است، موجب برخی ابهامات گردید که با وجود تمایل شدید به قطع همکاری با کمیته، نسبت به موارد ذکر شده رفع ابهام نموده و پاسخگویی کنم.

رییس پیشین کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که آیا از عدم فعالیت چندان در دوره آیین‌نامه اصلاح‌شده کمیته ناراحت نیستید، خاطرنشان کرد: مهم این نیست که آیین‌نامه تدوین شده جدید و اصلاحات اعمال‌شده در آن، مورد استفاده اینجانب قرار گیرد، بلکه آنچه مهم است، رفع کاستی‌ها از منبع قانونی و انضباطی فدراسیون فوتبال و رسیدن به معیارهای ایده‌آل در آن و زمینه رشد در کمیته انضباطی فدراسیون است. اینکه چه کسی عهده‌دار مسوولیت این کمیته باشد، با توجه به اینکه هدف، ارتقای نظم و انضباطی در فوتبال است، فرقی ندارد؛ به همین دلیل از زحماتی که در کنار همکاران ارجمند کمیته انضباطی به منظور اعمال اصلاحات پایانی کشیده‌ام، کاملا خرسند و مسرورم. به آن امید که ابزاری کارآمد در اختیار آیندگان در جهت خدمت به فوتبال باشد.

شریفی درباره فعالیت‌های آینده‌اش، خاطرنشان کرد: فعالیت بنده در کمیته انضباطی شغلی برایم محسوب نمی‌شد و در کنار کارهایم به این مساله می‌پرداختم. اکنون نیز علاوه پرداختن به شغل اصلی‌ام فرصت مربوط به کمیته را در مقوله‌های مربوط به آموزه‌های دینی و اخلاقی به ویژه پاسخگویی به شبهات نسل جوان اختصاص خواهم داد. علاقمندان می‌توانند در این زمینه به آدرس: WWW.DR-SHARIFI.IR مراجعه کنند. ما سعی می‌کنیم برای سوالات و پاسخ‌ها امکانی فراهم کنیم که این کار به صورت صوتی هم انجام پذیرد. انشاالله در این اوقات به امور تحقیقاتی و پژوهشی نیز خواهم پرداخت.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

«مظفری زاده» داور دیدار پرسپولیس – سپاهان

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Davar-3.gifاز سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در حالی اعلام شد که سعید مظفری زاده قضاوت دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان را بر عهده خواهد داشت. اسامی داوران، برنامه مسابقات، زمان و مکان دیدارهای هفته سی و سوم بشرح ذیل اعلام شد:

یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰

سپاهان – پرسپولیس (ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر اصفهان) ساعت ۱۸

داوران: سعید مظفری زاده – حیدر شکور – مسعود فرح نیا – رحیم مهرپیشه – فریدون اصفهانیان

 

نفت تهران – ذوب آهن (ورزشگاه تختی تهران) ساعت ۱۸

داوران: محسن ترکی – داود رفعتی – سعید زارع – محمد ملکی – ابراهیم میرزابیگی

استقلال تهران – ملوان انزلی (ورزشگاه آزادی تهران) ساعت ۱۸

داوران: محمود رفیعی – محمدرضا ابوالفضلی – محسن فریمانی – رضا کرمانشاهی – حاتم بک پور

تراکتورسازی تبریز – سایپا (ورزشگاه یادگام امام «ره» تبریز) ساعت ۱۸

داوران: محسن قهرمانی – رضا سخندان – بابک داوری – ایرج ساعدی – حسین نجاتی

فولاد خوزستان – پاس (ورزشگاه تختی اهواز) ساعت ۱۸

داوران: سعید بخشی زاده – حسین خانبان – حمید نظری – قاسم واحدی – حسین عسگری

مس کرمان – شاهین (ورزشگاه باهنر کرمان) ساعت ۱۸

داوران: تورج حق وردی – مرتضی کریمی – مجید ویشگاهی – موسی  الرضا ارغوانی – محمدعلی فروغی

صبای قم – نفت  آبادان (ورزشگاه یادگار امام «ره» قم) ساعت ۱۷ 

داوران: اشکان خورشیدی – علیرضا کهوری – بهرام کیانی – محمدرضافغانی – سیدرضا غیاثی

استیل آذین – شهرداری تبریز (ورزشگاه دستگردی تهران) ساعت ۱۸

داوران: هدایت ممبینی – حسن کامرانی فر – سعید علی نژادیان – سیدحسین زرگر – محمدرضا فلاح

پیکان – راه آهن  (ورزشگاه شهید رجایی قزوین) ساعت ۱۸

داوران: علیرضا فغانی – رسول فروغی – محمدرضا منصوری – جمشید محمدی – زاهد بحرینی.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کارلوس کرش استقلالی است ! + عکس

 

 

این روزها حتی کوچک ترین خبرهایی که به کارلوس کرش مربوط شود در صدر اخبار ورزشی رسانه ها قرار می گیرد. از محل سکونت کرش گرفته تا گمانه زنی هایی که درباره میزان دستمزد و بندهای قرارداد او با فدراسیون فوتبال می شود. در این بین گرایش رنگی کارلوس کرش موضوعی است که شاید دانستن آن برای بسیاری از فوتبالدوستان جالب باشد.بدون شک اکثر قریب به اتفاق هواداران فوتبال در ایران طرفدار یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال هستند. این در حالی است که کرش هم، چنین مساله ای را تجربه می کند! با وجود اینکه مدت زمان زیادی از حضور کرش در ایران و آشنایی او با فوتبال ما نمی گذرد، اما به نظر می رسد رنگ آبی حسابی دل کرش را برده است! البته تعلق خاطر کرش به رنگ آبی مربوط به حالا نیست و او در کشور پرتغال هم طرفدار تیم آبی و سفیدپوش پورتو بوده است، نه قرمزپوش بنفیکا.با این اوصاف سرمربی پرتغالی تیم ملی در صفحه فیس بوک خود و در بخش تیم های برگزیده، نام تیمی از ایران را قرار داده که برای هواداران فوتبال جالب است. در بخش تیم های برگزیده کرش، منچستریونایتد، چلسی، بارسلونا و پورتو قرار دارد و قسمت مهم برای هواداران فوتبال در ایران قرار گرفتن نام استقلال است. کرش طرفدار و دوستدار استقلال است و این موضوع را نتوانسته در صفحه فیس بوک خود پنهان کند. البته به نظر می رسد او نه تنها علاقه زیادی به رنگ آبی دارد بلکه چندان هم از قرمز خوشش نمی آید؛ یادآوری اظهارنظر کارلوس کرش در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش در ایران که به معرفی دستیارانش مربوط می شد، موید این مهم است. سرمربی تیم ملی در آخرین دقایق آن کنفرانس چنین گفت:« باید به موضوعی اشاره کنم که زیاد به سوالات شما مربوط نیست و مساله ای خارج از کنفرانس است. متاسفانه سیموئز طرفدار تیم قرمز است. او به رنگ قرمز علاقه دارد.»

 

از طرفی کرش تاکنون چهار بازی استقلال را ازنزدیک دیده و آبی پوشان پایتخت بیش از هر تیم دیگری مورد توجه سرمربی تیم ملی بوده اند. کرش تاکنون بازی های استقلال مقابل پاختاکور، نفت آبادان، تراکتورسازی و راه آهن را از نزدیک تماشا کرده و این در حالی است که تنها دو بازی پرسپولیس برابر نفت تهران و استیل آذین را از نزدیک دیده و برای دیدن بازی پیکان و ذوب آهن هم یک بار به قزوین و اصفهان سفر کرده است.

در هر حال اینکه کرش به یکی از دو تیم بزرگ ایران یعنی پرسپولیس یا استقلال علاقه بیشتری دارد، شاید موضوعی طبیعی باشد اما این مساله زمانی برای هواداران مهم تر خواهد شد که تعداد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از استقلال، بیشتر از پرسپولیس شود. آن وقت گرایش رنگی کرش برای او دردسرساز خواهد شد. از طرفی این علاقه می تواند مقدمات دعوت از فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال که در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی برای آبی پوشان داشته را فراهم کند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عقاب تصمیم گرفت در آمریکا بماند\\ برمی گردم تا همسر و دخترم را ببرم\\ اینجا مربی گلرها شدم

 

گلر و کاپیتان سابق تیم ملی که 2 ماه قبل به آمریکا رفت تا نام فرزندش را در دانشگاهی آمریکایی ثبت نام کند ، حالا تصمیم به ماندن در این کشور گرفته و قراردادی را با یکی از تیم های لس آنجلس امضا کرده تا در همان کشور بماند. او در این باره می گوید:« 2 هفته اولی که به آمریکا آمدم ، در هتل بودم تا اینکه با دوستم که مالک باشگاه l.a bluse است ، برخورد کردم.

 

 

الان شرایط طوری شده که به عنوان مربی دروازه بانان این تیم که مالکی ایرانی دارد ، مشغول به کار هستم. البته 10 روز دیگر به ایران بر می گردم تا همسر و دخترم را هم به اینجا بیاورم. من قرار دادی دو ساله با این تیم دارم و می خواهم تیمی ایرانی را در ایجا با کمک دوستانم به موفقیت برسانم.»

 

عابدزاده پس از اینکه از پرسپولیس و استیل آذین کنار گذاشته شد ، تصمیم به ترک وطن گرفت. او یکی از محبوب ترین بازیکن ادوار فوتبال ملی ایران است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

استعفای شریفی قبول شد/حسن زاده رئیس جدید

 

 

مرجع خبری پرسپولیس سالار : فدراسيون فوتبال ايران با استعفاي مجتبي شريفي، رئيس كميته انضباطي اين فدراسيون موافقت كرد تا از اين پس شريفي سمتي در كميته انضباطي نداشته باشد.

 

پيش از اين رئيس كميته انضباطي فدراسيون گفته بود كه قصد دارد از سمت خود استعفا داده و جاي خود را به فرد ديگري بدهد.رئيس فدراسيون فوتبال دیروز با استعفاي شريفي موافقت كرد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال بزودی اسماعیل حسن‌زاده را به عنوان جانشین مجتبی شریفی در کمیته انضباطی معرفی خواهد کرد.

مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که هنوز استعفایش را به رئیس فدراسیون تحویل نداده است باید کرسی ریاست بر کمیته انضباطی را به فرد جدیدی واگذار کند.

 این اتفاق در حالی رخ می دهد که فدراسیون فوتبال از عملکرد وی رضایت نداشت و برای آنکه شان رئیس کمیته انضباطی حفظ شود خواستار ارائه استعفای او شد.

به دنبال قطعی شدن خداحافظی مجتبی شریفی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علی کفاشیان گزینه مورد نظرش برای جانشینی وی را انتخاب کرده و قرار است روز چهارشنبه حکم رسمی او اعلام شود.

بر اساس گزارش خبرنگار مهر قرار است بزودی حکم اسماعیل حسن زاده به عنوان رئیس جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شود. حسن زاده نیز قاضی است و سابقه فعالیت های فوتبال را در کارنامه اش دارد.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آخرین وضعیت پرسپولیس در 3 جام!

 

 

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سعيدلو: استعفاي رئيس کميته انضباطي به دستم نرسيده است

 

رئيس سازمان تربيت بدني گفت: تا کنون هيچ استعفايي از رئيس کميته انضباطي به دستم نرسيده،‌ اما مجمع فدراسيون فوتبال بايد آن را حل کند.

   علي سعيدلو در حاشيه ملاقات امروز با ناصر حجازي در در بيمارستان کسري، اظهار داشت: ابتدا بايد از خداوند بزرگ بخواهم تا به تمام اسطوره‌هاي اين مرز و بوم سلامتي بدهد. حجازي سرمايه فوتبال ماست و ما بايد قدر و منزلت اين افراد را حفظ کنيم. او زحمات زيادي را براي فوتبال ما کشيده و انشاءالله به زودي در دفتر خودم ميزبان ايشان به صرف ناهار خواهم بود. 
وي افزود: وظيفه خود دانستم به عنوان يک خادم ورزش از ناصر حجازي عيادت کنم. اميدوارم به زودي سلامتي‌شان را با دعاي خير همه ببينيم.

سعيدلو همچنين در خصوص شرايط هيأت مديره تيم فوتبال استقلال نيز گفت: خدا را شکر با توجه به زحمات فتح الله زاده وضعيت استقلال خوب است. با توجه به اينکه حجازي هم از وضعيت اين تيم راضي است با همين روند وضعيت ادامه پيدا خواهد کرد. انشاءالله به زودي با تشکيل جلسه‌اي سعي خواهيم کرد افرادي را براي کمک به فتح الله زاده با نظر خودش و جمع بندي‌هاي لازم انتخاب کنيم. 
سعيدلو همچنين در جواب سؤالي که آيا استعفاي مجتبي شريفي، رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به شما رسيده است يا خير نيز گفت: اين موضوع بايد در فدراسيون فوتبال که مجمع دارد، حل شود. من زياد در اين عوامل دخالت نمي‌کنم .حالا بايد ببينيم که چه اتفاقي مي افتد. البته من مي‌گويم که هيچ استعفاي به من نرسيده و مي‌توانيد از دفتر من سؤال کنيد.

رئيس سازمان تربيت بدني همچنين در انتهاي ديدارش با ناصر حجازي دستور داد که صندوق حمايت از قهرمانان از وضعيت او هر روز باخبر شوند و به او گزارشي دهند. 
سعيدلو در خصوص ناهنجاري‌ها در بازي‌هاي اخير ليگ برتر نيز گفت: بالاخره صحبت‌هايي و تذکراتي به فدراسيون داده ايم تا در اين شرايط حساس بيشتر عوامل فوتبالي دقت کنند تا اتفاقات ناخوشايند پيش نيايد. البته جذابيت فوتبال هميشه زيباست اما نبايد با ناهنجاري توأم باشد.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ناصر حجازي در ICU

 

ناصر حجازي به آي سي يو منتقل شد

   ناصر حجازي يکي از اسطوره هاي فوتبال ايران که مدتي است با بيماري سرطان دست و پنجه نرم مي کند، به دنبال وخامت حالش به آي سي يو منتقل شد.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اسامی داوران هفته ۳۲ لیگ برتر/«فغانی» داور دیدار پرسپولیس – مس کرمان

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Davar-2.gifاز سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته سی و دوم دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) اعلام شد. اسامی داوران، برنامه، زمان و مکان هفته سی و دوم رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال باشگاه های کشور بشرح ذیل اعلام شد:

پنجشنبه هشتم اردیبهشت ۱۳۹۰

پرسپولیس ـ مس کرمان (ورزشگاه آزادی) ساعت ۲۰:۱۵

داوران: علیرضا فغانی – حسن کامرانی فر – حمید نظری – حسین زرگر – ناظر: حسین عسگری

 

ذوب‌آهن اصفهان ـ فولاد خوزستان (ورزشگاه فولاد‌شهر اصفهان) ساعت ۱۸

داوران: محمود رفیعی-مهدی عالیقدر-حسین طالقانی-رحیم مهر پیشه-ناظر:محمد ریاحی

نفت آبادان ـ سپاهان (ورزشگاه تختی آبادان) ساعت ۱۸

داوران: خداداد افشاریان-محسن فریمانی-تورج عیوض محمدی-قاسم واحدی-ناظر:نادر جعفری

شاهین ـ استقلال (ورزشگاه بهشتی بوشهر) ساعت ۱۸

داوران: هدایت ممبینی-رضا سخندان-بابک داوری-جواد شرفی-ناظر:محمد پیروز رام

جمعه نهم اردیبهشت ۱۳۹۰

ملوان ـ استیل‌آذین (ورزشگاه تختی انزلی) ساعت ۱۷:۳۰

داوران: احمد صالحی-مسعود فرح نیا-بهرام کیانی-محمدرضا فغانی-ناظر:مسعود عنایت

سایپا ـ پیکان (ورزشگاه انقلاب کرج) ساعت ۱۸

داوران: محسن ترکی-حیدر شکور-داوود رفعتی-پیروز سیف اله پور-ناظر:فرج اله یثربی

راه‌آهن ـ نفت تهران (ورزشگاه اکباتان) ساعت ۱۸

داوران: سعید مظفری زاده-علیرضا کهوری-سعید علی نژآدیان-غلامرضا جباری-ناظر:بهرام مهر پیما
پاس ـ شهرداری تبریز (ورزشگاه قدس همدان) ساعت ۱۸

داوران: تورج حق وردی-محمدرضا ابوالفضلی-محمد رضا منصوری-رضا کرمانشاهی-ناظر:عبداله با عزم

یکشنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۰

تراکتور‌سازی ـ صبای قم (ورزشگاه یادگار امام «ره» تبریز) ساعت ۱۸

داوران: یداله جهانبازی-مجید شمس-سعید زارع-امیر حسین فتاحی-ناظر:جواد تقی پور.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بازیها و نتایج لیگ برتر ( خلیج فارس )

 

هفته 31 ليگ برتر
جمعه 2 ارديبهشت
ساعت17:30 سايپا 0 - 1 مس  
ساعت18:00 شاهين 2 - 2 شهرداري تبريز  
ساعت18:00 تراکتورسازي 2 - 1 پيکان  
ساعت18:00 راه آهن 2 - 2 استيل آذين  
ساعت18:00 ملوان 0 - 1 فولاد  
شنبه 3 ارديبهشت
ساعت16:00 ذوب آهن 1 - 2 پاس  
ساعت18:00 نفت آبادان 2 - 6 استقلال  
يکشنبه 4 ارديبهشت
ساعت19:00 پرسپوليس 5 - 1 نفت تهران  
دوشنبه 5 ارديبهشت
ساعت17:00 صباي قم   -   سپاهان  
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 5 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پرسپولیس ۹۰ با استیلی، باقری، کیا و کریمی

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-2.gifبرخی هواداران پرسپولیس با شنیدن این گمانه‌زنی‌ها بر این باور بودند که به زودی نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس دستخوش تغییر و تحولات جدیدی قرار خواهد گرفت اما حبیب کاشانی فعلا به علی دایی فرصت می‌دهد تا پایان مسابقات به کار خود در رقابت‌های لیگ برترادامه دهد.

هرچند برخی نزدیکان دایی پیش بینی کردند او پس از شکست مقابل بنیادکار از کار برکنار خواهد شد اما این پیش بینی با تفکرات جدید حبیب کاشانی همخوانی ندارد، چون او بنا دارد به دایی فرصت دهد تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر و بازی‌های جام حذفی، هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را در دست داشته باشد تا پس از پایان قراردادش، دیگر بهانه‌ای برای خطاب قرار دادن مدیریت باشگاه در اختیار نداشته باشد.

 

 

نزدیکان کاشانی معتقدند برکناری دایی در این برهه کاشانی را با چالش جدیدی رو به رو می‌کند، چرا که ممکن است جایگزین دایی نتواند در رقابت‌های جام حذفی نتیجه ایده‌آل هواداران را به دست آورد، از این رو دایی این فرصت را به دست خواهد آورد تا ضمن انتقاد از پروسه برکناری‌اش ادعا کند که اگر او هدایت پرسپولیس را دراختیار داشت، می‌توانست این تیم را قهرمان جام حذفی کند، از این رو سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس برای این که حاشیه جدیدی گریبان‌گیر تیمش نشود، دایی را به حال خود رها کرده تا هرآنچه را که در توان دارد، به اجرا درآورد و از جایگاه خود دفاع کند.

 

اما سوال کلیدی این است که سرنوشت پرسپولیس چه خواهد شد؛ منابع آگاه خبری از داخل باشگاه خبر می‌دهند، فصل آینده سرمربی پرسپولیس دایی نخواهد بود، این افراد برای اثبات این ادعا خود به سخنان دایی اشاره می‌کنند و می‌گویند خود علی دایی هم به این مساله کاملا اشراف دارد که فصل بعد سرمربی پرسپولیس نخواهد بود، به همین دلیل در شرایط کنونی رایزنی‌های خود را با برخی باشگاه‌ها انجام داده و تا حدود بسیار زیادی نتیجه دلخواه خود را به دست آورده از این رو باید با این تفاسیر پروژه همکاری دایی و پرسپولیس را تمام شده دانست.

 

این طیف در ادامه پیش بینی‌های خود از تغییرو تحولات در باشگاه پرسپولیس نکات جالبی را مطرح می‌کنند که اگر واقعیت داشته باشد، می‌توان پرسپولیس فصل بعد را یک از رویایی ترین تیم‌های پرسپولیس دانست. بر این اساس، کاشانی سرمربی فصل بعد سرخپوشان را انتخاب کرده و با مذاکرات مقدماتی نظر مساعد وی برای پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس را جلب کرده تا با پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی سرمربی جدید فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کند. هرچند نزدیکان کاشانی از ارائه اطلاعات دقیق در خصوص سرمربی فصل آینده تیم فوتبال پرسپولیس خودداری می‌کنند اما پیدا کردن گزینه سرمربی‌گری پرسپولیس کار زیاد سختی نیست.

 

بر اساس شواهد، این فرد کسی نیست جز حمید استیلی سرمربی سابق تیم فوتبال شاهین بوشهر که در اواخر فصل دهم از این تیم بوشهر جدا شد، استیلی که به دلیل فوت برادرش دچار مشکلات روحی شده بود، به پیشنهاد مربیگری تیم المپیک ایران پشت کرد تا نشان دهد تمایلی برای فعالیت در فوتبال ندارد اما گفته می‌شود کاشانی که علاقه زیادی به او دارد، پس از برگزاری جلسات نظر مساعد وی را جلب کرده و تا حدود زیادی این اتفاق قطعی به نظر می‌رسد.

 

گفته می‌شود کاشانی برای متقاعد کردن استیلی به وی اعلام کرده پرسپولیس در ابتدای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، بازیکنان شاخصی را به خدمت خواهد گرفت تا ابزار موفقیت استیلی در پرسپولیس فراهم شود.

اخبار نیمه رسمی دیگر حکایت از این دارد که کاشانی در مذاکرات خود به استیلی اعلام کرده نفراتی مانند علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، شیث رضایی، رضا نوروزی، محمد غلامی موافقت ضمنی خود را برای پیوستن به پرسپولیس اعلام کردند و اگر او هدایت این تیم را در دست گیرد، کار سختی برای کسب موفقیت در تیم فوتبال پرسپولیس ندارد.

حضور این بازیکنان به قدری وسوسه‌انگیز بود که استیلی علی‌رغم مخالفت اولیه برای حضور در پرسپولیس مجبور شد به پاسخ کاشانی چراغ سبز نشان دهد تا هواداران و دوستان کاشانی منتظر پایان رقابت‌های لیگ برتر باشند تا شروع دوباره پرسپولیس با حمید استیلی را نظاره گر باشند.

 

انتظار می‌رود فصل آینده پرسپولیس به عنوان یک مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی در لیگ یازدهم از سوی فوتبالی‌ها شناخته شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اسامی داوران هفته 31 لیگ برتر/ممبيني داور بازی پرسپوليس – نفت تهران

 

 

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته سی و یکم، دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) اعلام شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اسامي داوران، برنامه، زمان و مکان هفته سي و يكم رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال باشگاه های کشور بشرح ذیل اعلام شد:

جمعه دوم اردیبهشت 1390

مس‌كرمان ـ سايپا (ورزشگاه باهنر كرمان) ساعت 17:30 

داوران: خداداد افشاريان-سعيد علي نژاديان-صادق نوري-جمشيد محمدي-ناظر:سيد رضا غياثي 

شهرداري تبريز ـ شاهين بوشهر (ورزشگاه يادگار امام «ره» تبريز) ساعت 18 

داوران: سعيد مظفري زاده-رسول فروغي-محبت رضايي تبار-رضا اكرمي-ناظر:مسعود مرادي 

پيكان قزوين ـ تراكتور‌سازي تبريز (ورزشگاه رجايي قزوین) ساعت 18 

داوران: محمد رضا اكبريان-محسن فريماني-بهروز برون-جمشيد دانش مهر-ناظر:علي خسروي 

استيل‌آذين ـ راه‌آهن (ورزشگاه دستگردي تهران) ساعت 18 

داوران: تورج حق وردي-رضا سخندان-محمدرضا اميني-رسول رهبر فام-ناظر:ايرج نظري 

فولاد خوزستان ـ ملوان (ورزشگاه تختي اهواز) ساعت 18 

داوران: شاهين حاج بابايي-حيدر شكور-بابك داوري-قاسم واحدي-ناظر:اسماعيل صفيري 

شنبه سوم اردیبهشت 1390

پاس همدان ـ ذوب‌آهن (ورزشگاه قدس همدان) ساعت 16 

داوران: عليرضا فغاني-عليرضا كهوري-مجيد ويشگاهي-محمد ملكي-ناظر:حسين خوشخوان 

استقلال ـ نفت آبادان (ورزشگاه آزادي تهران) ساعت 18 

داوران: محسن تركي-حسن كامراني فر-حسين خانبان-موسي الرضا ارغواني-ناظر:محمد پيروز رام 

يكشنبه چهارم اردیبهشت 1390

نفت تهران ـ پرسپوليس (ورزشگاه آزادي تهران) ساعت 19 

داوران: هدايت ممبيني-محمدرضا ابوالفضلي-سعيد زراع-اشكان خورشيدي-ناظر:سعيد بطحائي 

دوشنبه پنجم اردیبهشت 1390

سپاهان اصفهان ـ صباي قم (ورزشگاه فولاد ‌شهر اصفهان) ساعت 17 

داوران: البرز حاجي پور-صفدر احمدي-رحيم شاهين-پيمان فرخي مهر-ناظر:محمد تولايي.
 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com